Aktualności

Jak na kampanię elektromobilni.pl reagują polscy marketingowcy, influencerzy i PRowcy? Poznaliśmy ich reakcje podczas Golden Marketing Conference!

News
14/09/2020
Jak na kampanię elektromobilni.pl reagują polscy marketingowcy, influencerzy i PRowcy? Poznaliśmy ich reakcje podczas Golden Marketing Conference!

Wybór, zakup i użytkowanie samochodu elektrycznego w Polsce będzie łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. PSPA zaprezentowało założenia największej europejskiej kampanii edukacyjno-społecznej poświęconej elektromobilności.

14 września br. w Poznaniu, podczas Golden Marketing Conference, Maciej Mazur, Dyrektor Zarządzający PSPA, zapowiedział inaugurację kampanii edukacyjno-społecznej elektromobilni.pl. Celem projektu ma być doprowadzenie do wzrostu świadomości społecznej i wiedzy w zakresie zeroemisyjnego transportu, a w efekcie dynamizacja rozwoju rynku samochodów z napędem elektrycznym w Polsce. PSPA udostępni ponadto szereg narzędzi ułatwiających zakup i eksploatację EV.

Elektromobilni.pl

– Naszym celem jest stworzenie wiodącego, niezależnego źródła rzetelnej informacji na temat elektromobilności w Polsce, funkcjonującego w ramach serwisu internetowego elektromobilni.pl. Strona, wykorzystująca nowoczesne i interaktywne narzędzia, formy animacji i prezentacji treści, będzie dostarczać wiedzę i narzędzia, niezbędne do podejmowania świadomych decyzji o zamianie pojazdu na elektryczny. W proces jej tworzenia zaangażowani są eksperci polscy i międzynarodowi, ośrodki naukowe i instytuty, a także specjalistyczne media – powiedział Maciej Mazur, Dyrektor Zarządzający PSPA.

Elektromobilni.pl

Założenia kampanii zostały wypracowane we współpracy z polską branżą e-mobility, w ramach prac Grupy Roboczej ds. Wsparcia i Promocji Rynku PSPA i ujęte w „Białej Księdze Elektromobilności”. Serwis elektromobilni.pl obejmie szereg innowacyjnych narzędzi ułatwiających zakup i użytkowanie EV. Udostępnimy mapę stacji ładowania, katalog pojazdów elektrycznych, czy też praktyczne kalkulatory umożliwiające wyliczenie TCO, emisyjności czy łącznych kosztów zakupu modeli z napędem elektrycznym. Ponadto, otworzymy klub posiadaczy i użytkowników samochodów elektrycznych, stanowiący pole wymiany wiedzy i opinii na temat wszystkich aspektów zeroemisyjnego transportu, a także aktywujący i integrujący entuzjastów elektromobilności w całej Polsce – mówił Łukasz Witkowski, Dyrektor Operacyjny PSPA.

Elektromobilni.pl

Golden Marketing Conference to wiodąca w Polsce konferencja branżowa skierowana do Top Managementu – członków zarządu, dyrektorów marketingu oraz osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki. Gościem specjalnym wydarzenia był Jerzy Owsiak, twórca największej akcji charytatywnej w Europie – Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dwudniowa konferencja zgromadziła 25 ekspertów, którzy wygłosili prelekcje m.in. z zakresu komunikacji, digitalu, brandingu, inkluzywności, social sellingu czy aspektów prawnych.

Elektromobilni.pl

Razem dla elektromobilności

Partnerzy strategiczni

ABB Audi BMW Mercedes-Benz Mini-Cooper Nexity Nissan
PKO-Leasing Porsche Seat Skoda Smart Volkswagen Volkswagen-samochody-dostawcze

Partnerzy branżowi

Arval Garo GreenWay Volvo Energa Lotos MAN
GMC elektromobilność EV Elektromobilni