ORGANIZATORZY
Idea konkursu
Rzetelna informacja i edukacja, a przez to
wzrost świadomości społecznej, są kluczowe dla
rozwoju elektromobilności w Polsce
Rola mediów w dostarczaniu informacji – w
sposób rzetelny i obiektywny – ma ogromne
znaczenie dla kształtowania opinii
publicznej w
tym zakresie
Konkurs jest realizowany po to, aby docenić
dziennikarzy i redakcje, których codzienna praca
buduje świadomość społeczną w obszarze
pojazdów elektrycznych
Wyróżnimy także marki, które prowadzą
najskuteczniejsze kampanie informacyjno-promocyjne,
edukacyjne oraz marketingowe na rzecz rynku
zeroemisyjnego transportu
Metodologia
Analiza mediów
Kategorie, które będą wyłaniane na podstawie
analizy materiałów medialnych
Zwycięzcy zostaną wyłonieni na podstawie
badania mediów przeprowadzonego przez
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
Kapituła konkursu
Kategorie, które będą wyłaniane przez kapitułę
lub głosami dziennikarzy i mediów
Zwycięzcy zostaną wyłonieni przez Kapitułę Konkursu,
na podstawie zgłoszeń dokonanych przez stronę
elektromobilni.pl oraz w drodze głosowania
Kategorie
Wyłaniane na podstawie analizy materiałów medialnych
Dziennikarz Roku
Zwycięży dziennikarz (prasowy, internetowy, radiowy lub telewizyjny), który opublikował największą liczbę publikacji na temat elektromobilności w okresie w okresie od 1 sierpnia 2021 r. do 31 lipca 2022 r.
Medium Roku
Zwycięży medium (prasowe, internetowe, radiowe lub telewizyjne), które zamieściło na swoich łamach największą liczbę publikacji na temat elektromobilności w okresie w okresie od 1 sierpnia 2021 r. do 31 lipca 2022 r.
Medium Branżowe Roku
Zwycięży medium o profilu motoryzacyjnym (prasowe, internetowe, radiowe lub telewizyjne), które zamieściło na swoich łamach największą liczbę publikacji na temat elektromobilności w okresie od 1 sierpnia 2021 r. do 31 lipca 2022 r.
Medium Lokalne Roku
Zwycięży medium lokalne (prasowe, internetowe, radiowe lub telewizyjne), które zamieściło na swoich łamach największą liczbę publikacji na temat elektromobilności w okresie od 1 sierpnia 2021 r. do 31 lipca 2022 r.
Partner: Unia Metropolii Polskich
Samochód Elektryczny Roku
Zwycięży model samochodu elektrycznego, który pojawił się najczęściej w mediach (prasa, internet, radio, telewizja) w okresie od 1 sierpnia 2021 r. do 31 lipca 2022 r.
Marka Roku – motoryzacja
Zwycięży marka motoryzacyjna, która pojawiała się najczęściej w mediach (prasa, internet, radio, telewizja) w kontekście elektromobilności w okresie od 1 sierpnia 2021 r. do 31 lipca 2022 r.
Marka Roku – infrastruktura ładowania
Zwycięży marka zajmująca się infrastrukturą ładowania, która pojawiła się najczęściej w mediach (prasa, internet, radio, telewizja) w kontekście elektromobilności w okresie od 1 sierpnia 2021 r. do 31 lipca 2022 r.
Grupa Motoryzacyjna Roku
Zwycięży grupa motoryzacyjna, która pojawiła się najczęściej w mediach (prasa, internet, radio, telewizja) w kontekście elektromobilności w okresie od 1 sierpnia 2021 r. do 31 lipca 2022 r.
Kategorie
Wyłaniane przez kapitułę lub głosami dziennikarzy i mediów
Artykuł Roku
Zwycięży najlepszy artykuł na temat elektromobilności wybrany spośród wszystkich tekstów zgłoszonych do Konkursu, opublikowany w okresie od 1 sierpnia 2021 r. do 31 lipca 2022 r..
Wideo Roku
Zwycięży najlepsze wideo na temat elektromobilności wybrane spośród wszystkich materiałów wideo zgłoszonych do Konkursu, wyemitowane w okresie od 1 sierpnia 2021 r. do 31 lipca 2022 r.
Dziennikarz Specjalistyczny Roku – zeroemisyjne floty
Zwycięży dziennikarz specjalistyczny wybrany spośród wszystkich zgłoszonych do Konkursu, który w ocenie jury wyróżnia się największą wiedzą na temat zeroemisyjnych flot
Partner: PZWLP
Dziennikarz Specjalistyczny Roku – zeroemisyjny transport ciężki
Zwycięży dziennikarz specjalistyczny wybrany spośród wszystkich zgłoszonych do Konkursu, który w ocenie jury wyróżnia się największą wiedzą na temat zeroemisyjnego transportu ciężkiego
Partner: VOLVO
Kampania Roku
Zwycięży najlepsza kampania edukacyjna, informacyjna lub marketingowa roku na temat elektromobilności wybrana spośród wszystkich zgłoszonych do Konkursu, zrealizowana w okresie od 1 sierpnia 2021 r. do 31 lipca 2022 r.
Wydarzenie Medialne Roku
Zwycięży najlepsze wydarzenie medialne dotyczące elektromobilności wybrane spośród wszystkich zgłoszonych do Konkursu, zorganizowane w okresie od 1 sierpnia 2021 r. do 31 lipca 2022 r.
Najlepsza współpraca z mediami
Zwycięży rzecznik prasowy / dział komunikacji marki z obszaru elektromobilności, który/która uzyska największą liczbę zgłoszeń od dziennikarzy i redakcji
Nagroda specjalna EV Klub Polska
Zwycięży podmiot, który w największym stopniu odpowiada na oczekiwania użytkowników samochodów elektrycznych w Polsce. Zwycięzca zostanie wybrany na podstawie zgłoszeń dokonanych przez członków EV Klub Polska
Zgłoszenia
Kto może się zgłosić?
Redakcje gazet, czasopism, stacji radiowych, telewizyjnych i portali internetowych oraz sami dziennikarze, ponadto przedstawiciele marek, w szczególności działów komunikacji, PR oraz zarządzający, a także wszystkie osoby zainteresowane elektromobilnością
Kiedy?
Zgłoszenia będą przyjmowane
od 1 lipca do 31 sierpnia 2022 r.
Gdzie?
Zgłoszenia można dokonać drogą elektroniczną,
wypełniając poniższy formularz
Formularz zgłoszeniowy
Zgłoś materiał do konkursu eMobility Media Awards
Organizatorzy konkursu
Lider w dziedzinie kompleksowego monitoringu internetu, social media, prasy, radia, telewizji oraz analiz medialnych
Największa w Polsce organizacja
branżowa, zajmująca się kreowaniem
rynku elektromobilności