7 samochodów elektrycznych, 14 aktorów i 6 lokalizacji – prace na planie pierwszego spotu elektromobilni.pl trwały dwa dni zdjęciowe. Film jest gotowy do emisji na stronie elektromonilni.pl i w mediach społecznościowych!
– Każda podróż ma znaczenie. I tym spotem taką ideę staramy się przekazać, poprzez skojarzenie elektromobilności z innowacyjnymi i efektywnymi technologicznie oraz ekonomicznie rozwiązaniami w transporcie, wpływającymi na ochronę klimatu, poprawę warunków życia i ludzkiego zdrowia – mówi Marcin Woźniak, Marketing Manager PSPA.
Za produkcję spotu odpowiadała agencja ZOOM Content, której częścią jest nagradzany za projekty filmowe sub-brand OFF Movies.
– Ujęcia zostały zrealizowane w ciągu dwóch dni na ulicach Warszawy oraz okolicach Konstancina-Jeziorny, a główne role odegrały elektryczne modele marek: Audi, BMW, KIA, Mercedes, Nissan, Renault i Volkswagen – Bartłomiej Piechocki, szef Agencji.
Obok głównej, 30-sekudnowej wersji, została również wyprodukowana jego dłuższa, niespełna minutowa wersja oraz – na ich podstawie – krótkie formy z przeznaczeniem pod publikacji w mediach społecznościowych.